Zit uw terras of oprit van uw woning of de bestrating van uw kantoor of bedrijfspand onder de aanslag en onkruid? Dat is zonde. Onverzorgde bestrating doet afbreuk aan de uitstraling. Misschien heeft u zelf de bestrating al eens gereinigd. Aan het begin lijkt het heel wat, maar helaas is het effect van korte duur. Na een maand zit het terras, de oprit of het parkeerterrein alweer onder de aanslag en komt het onkruid overal weer omhoog. Zonde van uw tijd en energie.
Laat daarom uw bestrating reinigen door Comfort Company. Binnen een dag is uw bestrating weer als nieuw. Niet voor een maand, maar voor jaren.
Door weersinvloeden onstaat er groene aanslag en onkruid op en tussen uw bestrating. Comfort Company voert de volgende werkzaamheden uit om uw bestrating er weer als nieuw uit te laten zien:
Bestrating stoomreinigen
De bestrating wordt met 100 graden stoom gereinigd. Alle viezigheid, aanslag en onkruid wordt zo goed losgeweekt.
Doden algen en schimmels Ook al lijkt de bestrating schoon, algen en schimmels blijven achter en zorgen snel voor nieuwe aanslag. Door het milieuvriendelijk doden van deze algen en schimmels, zijn ze ook echt weg.
Impregneren bestrating
Door het impregneren, hechten vuil en regen zich niet langer aan de tegels.
Kleurverdieper aanbrengen Eventueel brengen we een kleurverdieper aan. Daarmee worden de kleuren van de tegels geïntensiveerd. Dit geeft een andere aanblik van je bestrating.
Het eindresultaat: een bestrating die als nieuw is.
Uw voordelen
Binnen 1 dag is de bestrating als nieuw
Duurzaam en voor lange tijd
Geen gebruik van chemicaliën
Gratis offerte aanvragen?
Om een goed beeld te geven van de investering en besparingsmogelijkheden van de isolatie meten wij uw woonsituatie gratis en geheel vrijblijvend op.
Vul uw gegevens in wij nemen zo snel mogelijk contact met u op
Advies vooraf en schouwen met bijbehorende adviezen kan beter.
Tijdens het infogesprek was niet duidelijk, dat de isolatie door derden werd uitgevoerd. Mijn ervaring is nu, dat dit een [...]
Reactie van het bedrijf
Goedemorgen Marlène,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het erg vervelend om te horen dat uw verwachtingen niet volledig zijn waargemaakt en dat u ontevreden bent over enkele aspecten van onze dienstverlening.
We begrijpen dat heldere communicatie tijdens het proces essentieel is. We zullen uw feedback bespreken met zowel ons team als de betrokken externe partijen om onze informatievoorziening en samenwerking verder te verbeteren.
Wat betreft de niet-geïsoleerde toevoerverwarmingsleidingen: het spijt ons dat dit niet van tevoren duidelijk is gecommuniceerd. Dit had absoluut besproken moeten worden tijdens het voortraject. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ervoor zorgen dat onze adviezen en inspecties in de toekomst gedetailleerder en vollediger worden uitgevoerd.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We streven ernaar om iedere klant tevreden te stellen en leren graag van uw feedback. Als u nog aanvullende vragen heeft of een oplossing wenst te bespreken, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Comfort Company
Marlène Backbier-'S-HEERENBERG
201 klanten waarderen ons gemiddeld met een 8.3/10
Reactie van het bedrijf
Goedemorgen Marlène, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het erg vervelend om te horen dat uw verwachtingen niet volledig zijn waargemaakt en dat u ontevreden bent over enkele aspecten van onze dienstverlening. We begrijpen dat heldere communicatie tijdens het proces essentieel is. We zullen uw feedback bespreken met zowel ons team als de betrokken externe partijen om onze informatievoorziening en samenwerking verder te verbeteren. Wat betreft de niet-geïsoleerde toevoerverwarmingsleidingen: het spijt ons dat dit niet van tevoren duidelijk is gecommuniceerd. Dit had absoluut besproken moeten worden tijdens het voortraject. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ervoor zorgen dat onze adviezen en inspecties in de toekomst gedetailleerder en vollediger worden uitgevoerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We streven ernaar om iedere klant tevreden te stellen en leren graag van uw feedback. Als u nog aanvullende vragen heeft of een oplossing wenst te bespreken, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Comfort Company